Szolgáltatásaim
i

Adminisztratív támogatás

  • Adatbevitel
  • Dokumentumok, táblázatok, prezentációk készítése
  • Dokumentumok formázása, korrektúrázása, tördelése
  • Szakdolgozat és Diplomamunka gépelése, szerkesztése
  • Hanganyagok, kézzel írt jegyzetek gépelése, formázása
  • Adatgyűjtés…

Online Marketing támogatás

  • Közösségi média fiókjaid létrehozása
  • A közösségi felületeid kezelése
  • Képek, posztok, bejegyzések készítése
  • Facebook csoportokban Admin tevékenység elvégzése
  • Események létrehozása, meghívók küldése
  • Weboldal, webshop tartalomszerkesztése, frissítése
  • Blog cikkek feltöltése, akár hanganyagról is
  • Egyszerűbb kiadványok (szórólapok, névjegykártyák, meghívók, logók) szerkesztése
  • Képszerkesztés…

 

 

Személyi Asszisztencia

  • Események, határidők figyelése
  • Naptár menedzsment
  • Reprezentációs ajándékok intézése
  • Rendezvényszervezés
  • Utazásszervezés
  • E-mail menedzsment
  • Könyvelési anyag összekészítése a könyvelő igénye szerint
  • Számlák elkészítése
  • Iratok, kisebb csomagok eljuttatása
  • Postai kézbesítés bonyolítása
Szolgáltatásaim angol nyelven is elérhetőek.

Ha esetleg nem találtad meg szolgáltatásaim között azt, melyet keresel, vagy csak egyszeri projektre keresel segítséget, akkor se csüggedj!

Keress meg és megbeszéljük!

Hogyan dolgozom?

A munka menete?

A kapcsolatfelvétel történhet e-mailben vagy telefonon. Előzetes egyeztetés szükséges a kiszervezendő feladatokkal kapcsolatban, mely történhet telefonon, Skype-on, Viber-en vagy személyesen. Fontos, hogy részletesen megismerjem azt a feladatot, rendszert, amivel dolgozol. Megbeszéljük, hogy óradíjban vagy csomagárban szeretnél velem dolgozni, a határidőben, majd ezt követően pár napon belül elkészítem neked az ajánlatot. Ha ezt elfogadod, kezdődhet a közös munka. Minden esetben Megbízási szerződéssel dolgozunk és a munka megkezdése előtt Titoktartási nyilatkozatot írunk alá, így a titoktartás és a diszkréció garantált! A feldolgozandó anyagot eljuttathatod hozzám e-mailben, postán vagy személyesen. Legkésőbb az adott határidőre elküldöm az elkészült anyagot a számlával együtt.

Mettől meddig vagyok elérhető?

Hétköznap 9-17 óráig. De ha előre jelzed, hogy valami SOS segítség kell este vagy hétvégén, akkor igyekszem rugalmasan hozzá állni. Ilyenkor a tényleges óra másfélszeresét számolom fel.

Vannak-e extra költségek?

Külön költségek olyan munkáknál merülnek fel, ahol harmadik félnek kell fizetni. Vagyis a csomagárban feltüntetett díjak kizárólag a munkavégzés díjai, a nyomtatás, másolás, postaköltség, anyagbeszerzés stb. költségek egyedi megállapodás szerint kerülnek kiszámlázásra.
Sürgős és határidős munkák vagy esti és hétvégi munkavégzés esetén óradíjat felár terheli, mely a a tényleges óra másfélszerese!

Hogyan tudsz fizetni?

Kezdetben az óradíjas elszámolást javaslom, ez 1 hónap próbaidőszak, hogy megismerjük a feladatok mennyiségét, milyenségét. Ezt követően konkretizálódik, hogy milyen feladatokat szerveznél ki, és mennyi az erre fordított idő. Ennek tükrében tudunk majd váltani csomagáras opcióra, vagy projekt alapú számlázásra.
Egyedi/projekt megbízás esetén a munka elkészültével, folyamatos megbízás esetén a csomagárak előre fizetendőek banki átutalással, 8 napos határidővel.
A munkaórákat egy webes szolgáltatással, a MyHours szoftverrel mérem.

Van-e felmondási idő vagy szükséges-e hosszútávú szerződés?

Hónapról hónapra bármikor rugalmasan alakíthatod a csomagodban foglalt óraszámokat.
Az együttműködést felmondani pedig 15 nappal a hónapforduló előtt van lehetőséged.