Kedves Leendő Megbízóm!

Sóti-Silye Adrienn vagyok, virtuális asszisztens, aki segít megkönnyíteni mindennapjaidat. Segítek fenntartani és növelni a vállalkozásod azáltal, hogy technikai és adminisztratív feladatokat leveszem a válladról.

Felsőfokú közgazdász végzettséggel rendelkezem. Középfokon beszélek angolul és alapfokon németül.

Végzettségemnek köszönhetően több évnyi betekintést nyerhettem a vendéglátás és idegenforgalom rejtelmeibe.

Több mint 10 éves banki és asszisztensi tapasztalattal döntöttem amellett, hogy szolgáltatásaimat a vállalkozói szférában olyan vezetőknek ajánlom, akik nem a vállalkozásukban hanem a vállalkozásukon akarnak dolgozni.

Megbízható, proaktív, pontos, kedves, mosolygós, és kreatív segítség vagyok. Nyitott vagyok új dolgok elsajátítására, új problémák megoldására is. Folyamatosan képzem magam, hogy a legjobb szolgáltatást tudjam nyújtani.

KÉSZSÉGEIM

%

Precizitás

%

Microsoft Office

%

Kommunikáció

%

BLOG

%

Idő menedzsment

%

Közösségi média

%

Kreativitás

%

WordPress

Ki is az a Virtuális Asszisztens?

A Virtuális Asszisztens (továbbiakban VA) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), magas szintű adminisztratív támogatást nyújtanak saját professzionális irodai infrastruktúrájával azoknak az üzletembereknek, vállalkozóknak, vállalkozásoknak, ügyvédi irodáknak, alapítványoknak, akiknek nincs adminisztratív segítőjük, vagy kezdő vállalkozásként nincs anyagi fedezetük külön asszisztens foglalkoztatására.

A VA a munkája során tudomására jutó tényeket és adatokat ugyanolyan bizalmasan kezeli, mint az általános értelemben vett “titkárnő”, ugyanolyan feladatokat végez el, csak távmunka keretében.
A technikai fejlettségnek köszönhetően a személyes kapcsolatok minimálisra csökkenése ellenére, hatékony munkakapcsolat alakulhat ki a Megbízó és a VA között.
A mobiltelefon és az internet állandó, gyors elérhetőséget biztosít, mely a hatékony, pontos munkavégzéshez elengedhetetlen.
Akár több száz kilométernyi távolság is elválaszthatja a VA-t Megbízójától.

A VA önálló irodával és teljes irodai berendezéssel rendelkező vállalkozó, aki maga után fizeti a járulékokat és adózik. A VA egyszerre több ügyfelet is kiszolgálhat, feladatait elláthatja havibérben, órabérben, projekt alapú díjazással, stb. Amilyen formában a szerződő felek megállapodnak.

Így ha egy VA-t bízol meg a feladatok ellátásával, ezzel pénzt takarítasz meg, mert:

  • nincs munkaadói kötelezettség: járulékok és juttatások fizetése
  • nincs üzemeltetési költség
  • nincs iroda-bérleti költség
  • nincs betanulási idő és költség
  • nem kell az asszisztens pihenőidejét, szabadságát, betegállományát finanszírozni
  • csak az elvégzett munkáért kell fizetni, és nem a munkaidőért
  • csak akkor és annyi időre veszed igénybe a szolgáltatást, amennyire szükséged van
  • a szolgáltatásról kiállított számlát költségként elszámolhatod
  • szakember végzi el a számodra terhes, mindennapos feladatokat.

Külföldön már igen elterjedt a munkakapcsolat e fajtája!